Księga Gości

Dla wszystkich, którym się podobało zobacz księgę | dopisz do księgi

środa, 22 września 2010

Gdańsk z innej strony


I co by dziś tu napisać? Że miałam wspaniały dzień, znajoma zaprowadziła mnie w kilka wspaniałych miejsc w Gdańsku, a ja zamiast je tylko podziwiać zajęłam się fotografią? Niee... To widać... To może ja napiszę jedynie, że bardzo mi się podobało. A jako, że chyba na stałe utraciłam możliwość pisania (przynajmniej, dopóki się nie wyśpię) to chyba zostawię do przejrzenia jedynie zdjęcia. Nie mam na więcej siły.









Może podkreślę jedynie, że dziewczyna na zdjęciach, jest pierwszą, która nie będzie krzyczała że je wstawiam. ;) Dziękuje za to.

Dobranoc...




























































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz